top of page

FRAKT OG RETUR

Frakt og levering 

Frakt og levering

Vi tilbyr to måter du kan motta ditt produkt på: levering og klikk og hent. 

 

Ved levering benytter vi oss av Posten/Bring sine tjenester. Forventet leveringstid på standardbestilling er 1-4 virkedager etter at ordrebekreftelsen er mottatt på mail, forutsatt at alle varer er tilgjengelig på lager ved bestilling. Alle ordre behandles og sendes ut mandag til fredag. Ordre lagt inn i helg og på helligdager behandles førstkommende vanlige arbeidsdag. 

​

Frakt vil koste kr 99. Dersom du kjøper varer for mer enn 1500 kr vil frakten være gratis.  

​

​

​

Retur og reklamasjon

Retur og reklamasjon

Vi gjør alltid vårt beste for at du som kunde skal bli fornøyd med handelen. Dersom du likevel skulle angre deg, eller være misfornøyd med kjøpet for øvrig, har du visse rettigheter du kan benytte deg av. 

 

I tråd med angrerettsloven får du som kunde 14 dagers angrerett. Fristen begynner å løpe fra dagen etter du har mottatt varen. Dersom du har bestilt flere varer, og varene du har bestilt ankommer til forskjellige tidspunkter, begynner fristen å løpe fra dagen etter at du har mottatt den siste varen. 

​

For at du skal kunne utøve angreretten må du gi en melding til oss innen utløpet av fristen. Denne meldingen må føres inn i et standardisert angreskjema som følger med når du bestiller varer fra vår nettbutikk. Skjemaet må legges i pakken som returneres. Kunden dekker fraktkostnader i forbindelse med retur. 

​

Dersom du mener at varen du har bestilt er mangelfull, må du reklamere. Reklamasjonen må være i samsvar med forbrukerkjøpslovens regler. Du kan henvende deg til oss på telefon eller på e-post. Kontaktinformasjon finner du under siden ''kontakt''. 

  • Black Instagram Icon
  • Black Facebook Icon
  • black-envelope-illustration-gmail-icon-e
bottom of page